Аналіз ринку дитячого харчування України

Автори:
Должанський Ігор Зіновійович, Вороніна Ганна Олександрівна
Розділ:
Інновації у маркетингу
Сторінки:
82 - 89
Мова оригіналу:
Українська


Анотація

Стаття присвячена аналізу розвитку галузі дитячого харчування в Україні та світі, обумовленого підвищенням рівня народжуваності, незадоволеною потребою в продуктах дитячого харчування при зростаючому попиті на них та посиленням інтервенції іноземних виробників. Значну увагу приділено державному регулюванню та законодавчим актам, діючим на українському ринку дитячого харчування.


Ключові слова
маркетинг, маркетингові дослідження, інтервенція, світові бренди, законодавчі акти


Посилання
  1. Медведенко О.В. Обґрунтування основних напрямів розвитку підприємств дитячого харчування в Україні на основі маркетингових досліджень [Текст] : дис. канд. экон. наук : 08.00.04 : захищена 24.09.08: /.Медведенко Олена Василівна – К., 2008. – 167 с.
  2. Закон України «Про дитяче харчування»/ Президент України. – К. : Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2006, №44.