Інноваційний інструментарій прямого маркетингу

Автори:
Максимова Тетяна Семенівна
Розділ:
Інновації у маркетингу
Сторінки:
78 - 81
Мова оригіналу:
Українська


Анотація

Розглядаються проблеми активізації прямого маркетингу на підставі впровадження інтерактивних систем. Розкриваються основні переваги, пов’язані з використанням інтегрованих маркетингових комунікацій при формуванні стратегій прямого маркетингу.


Ключові слова
реклама, прямий маркетинг, споживачі, інформація, інтернет, комунікації


Посилання
  1. Картер Г. Эффективная реклама: Путеводитель для предприятий / Пер. с англ.; Общ. ред. Е.Н. Пеньковой. – М. : Прогресс, 2001. – 280 с.
  2. Карлоф Б. Деловая стратегия / Пер. с англ. ; Науч. ред. В.А. Приписнов. – М. : Экономика, 2004. – 239 с.
  3. Грейсон Др. К. мл., О. Делл К Американский менеджмент на пороге ХХI века / Пер. с англ. Б.З. Мильнер. – М. : Экономика, 1997. – 319 с.
  4. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.umg.com.ua/
  5. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.socis.kiev.ua/