Вибір стратегії просування нової продукції в харчовій промисловості

Автори:
Карпіщенко Марина Юріївна
Розділ:
Маркетинг інновацій
Сторінки:
52 - 56
Мова оригіналу:
Українська


Анотація

У статті аналізується необхідність управління вибором стратегії просування нової продукції, а також розглядається приклад вибору стратегії просування нового товару на цільовий ринок за авторським алгоритмом.


Ключові слова
стратегія, інновація, комплекс просування, інструменти маркетингової політики, цільовий ринок, споживач


Посилання
  1. Баскакова М.Ю. Інноваційна політика харчової галузі // Механізм регулювання економіки. – № 3-4. – 2004.
  2. Баскакова М.Ю. Управління вибором стратегії просування нової продукції на ринок // Проблеми науки. – № 1. – 2007.
  3. Баскакова М.Ю. Формування комплексу просування інновацій на споживчому ринку // Механізм регулювання економіки. – № 4. – 2006.
  4. Юрашев В., Шелест И. Будет ли продаваться товар / Маркетолог. – № 2 – 2003. – С. 38 – 40.
  5. Кутлалиев А., Попов А. Эффективность рекламы. – М. : Изд-во Эксмо, – 2005. – 416 с.