Передача авторських прав



Якщо стаття прийнята до друку в журналі «Маркетинг і менеджмент інновацій» автор має підписати угоду про передачу авторських прав. Угода надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.

 

Завантажити угоду

 

Цією угодою автор засвідчує, що поданий матеріал:

  • не порушує  авторських прав інших осіб або організацій;
  • не був опублікований раніше у інших видавництвах та не був поданий до публікації у інші видання.

 

Автор передає редколегії журналу «Маркетинг і менеджмент інновацій» права на:

  • публікацію статті українською (російською, англійською) мовою та розповсюдження її друкованої версії.
  • переклад статті англійською мовою (для статей українською або російською мовами) та розповсюдження друкованої версії перекладу.
  • розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською або російською мовами), через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті журналу, в електронних базах даних, репозитаріях тощо).

 

Автор зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками:

1. Використовувати матеріали статті повністю або частково з освітньою метою.

2. Використовувати матеріали статті повністю або частково для написання власних дисертацій.

3. Використовувати матеріали статті для підготовки тез, доповідей конференцій, а також усних презентацій.

4. Розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту журналу) на:

а) персональних web-ресурсах усіх авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);

б) web-ресурсах установ, де працюють автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);

в) некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).



В усіх випадках наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію на офіційному сайті журналу є обов’язковим.